رفتن به محتوای اصلی
۸ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۹
معاون شهردار منطقه 4:

دوربین‌های نظارتی در بلوار الغدیر به‌زودی فعال می‌شوند 

مطلب بدون عنوان 2104
معاون شهردار منطقه 4 با اشاره به گلایه‌های شهروندان از سرعت بالای خودروها در بلوار الغدیر گفت: دوربین‌های نظارتی در بلوار الغدیر به‌زودی فعال می‌شوند.

به گزارش شهرنیوز، محمد خراسانی  در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و در راستای برنامه شهرداری قم برای گفتگوی بی‌واسطه مسئولان با مردم در مسجد الغدیر بلوار قم برگزار شد؛ با اشاره به هفته دولت به اقداماتی که از سوی شهرداری در منطقه 4 صورت‌گرفته اظهار داشت: شهرداری قم در کنار سایر نهادها و دستگاه‌های خدمتگزار در هفته دولت پروژه‌های مختلفی را به بهره‌برداری خواهد رساند.
وی در ادامه و در پاسخ به سؤال نمازگزاران و اهالی منطقه در خصوص سرعت‌های بالا خودروها در بلوار الغدیر ابراز داشت: برای حل این مشکل سازمان ترافیک شهرداری اقدام به تهیه دوربین‌های کنترل سرعت جدید و تجهیزات مربوطه  کرده که در حال اجرا است و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که سرعت مجاز رصد و سرعت‌های بالاتر به‌صورت خودکار جریمه می‌شوند.
خراسانی در پاسخ سؤال دیگری در مورد انجام خدمات  اداری شهروندان در فضای مجازی توسط شهرداری گفت: پاسخ نقل‌وانتقال ملک که قبلاً به‌صورت حضوری و فرایند حدود یک‌هفته‌ای انجام می‌شد، هم اکنون با مراجعه به دفاتر پیشخوان و ثبت درخواست در کمتر از 48 ساعت پاسخ استعلام داده می‌شود.
وی در پاسخ به سؤالی در خصوص روشنایی‌بخش‌هایی از بوستان علوی گفت: در سال‌های قبل هم اقداماتی انجام شده بود درعین‌حال امسال قراردادی با پیمانکار برای سیستم روشنایی بوستان علوی منعقد شده که در حال انجام است.
معاون شهردار منطقه 4 در ادامه عنوان کرد: امسال یک ردیف بودجه با عنوان مناسب‌سازی فضای بوستان‌ها تعریف و تصویب شده است که در راستای تحقق آن با قرارگاه‌های مردمی جلساتی داشتیم و مقرر شد با مساعدت شهرداری قرارگاه‌ها فعالیتشان را در بوستان‌ها آغاز کنند
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/9yNY